klik secara gumpalan please

Monday, January 24, 2011

encik dream oh macho ka?

heloo sume:D
..hari ni mood agak oke dan sangt happy walaupun masalah memang sentiasa ada..
but INsyALLAH  i can handle it..
ok2 now nk juz arini nk story pasal blog sorang mamat ni die gelar diri die encik mimpi dan bget macho? who knows?hek3.. 
ok nme sudah grend, lagu mmg best even kadang2 kelakar!
 mampu buat aku ketawa kire hebatlah kot.<--buget je aku kan?hek3
 dan kadang2 jatuh cinta dengan lagunye>>>lagu je taw!
  mmg seyes bole buat korang tdo sbb terlebey feel kot?hoho.aku guraw je.
juz aku nk gtaw korang rajin2 lah dengar lagu die yang agak pelbagai dan macam2 version.
 mmg syiok taw.
kadang2 lagunya mampu buat aku kuar air mata lah pasal entry din beramboi.
lagu menginagtkan pada some1 yang penah kenal dan rapat ngan aku.
but now juz tggal memory dan kenagan yang abadi:'(
(ok2 lap2 air mata)<--ape tocing2 ni xbaik:D


kepada en mimpi dun stop to write ur song. dan all the best. 
satu lagi pada awek2 yang rase nk ngorat tu lupekanlah ye die dah ade baby die:))
moga kekal ye.good luck seklali lagi dan all the best.

p/s:kepada encik mimpi sorry ye kalau TERpomot2 kat 
ko mmg terbaik lah nok.gua kasi salute kat ko lah!
happening:D
good luck!
 

No comments: