klik secara gumpalan please

Friday, January 14, 2011

kenapa perlu takot??pukul kang!

asslamualaikum..arini aku nk sentuh hati2 semua..dan hati aku sendiri:)
aku kagum dekat manusia sekeliling aku..
1)confident hebat!
2)rupa-boleh tahan..

nk taw sebab ape aku agak teruja dengan adelah sorang girl ni she quit comel..pandai men gitar..stdy pun fulamak! aku sendiri pun agak teruja lah...
tibe2 nk share kat korang semua..kadang2 terfikir gak kan? betullah kan..sebenarnya bezanya manusia dengan manusia lain adalah..
malas-rajin
berani-penakut
confident-xyakin langsung..
aku, kaji2 memang btol lah..majoriti manusia yang berjaya adalah..yang percaya kat diri sendiri dan kempuan sendiri,...
sebab..ALLAH dah berfirman....
"ALLAH xkan mengubah nasib seseorang kalau dia sendiri yang tak mengubahnya"...
oh! thankslah..sebab aku masih ada kesedaran pada pagi yang hening ni..:(
...aku akui..aku mmg sangat2 lack of confident, xde keyakinan untuk bersuara kecuali ada someone yang jatuhkan aku.time tu nampak belang aku..aku xske orang tindas2 aku...:(
oh man! satu lagi..aku baru sdar..kadang2 kesakitan mengajar kita lebih pndang kehadapan..:)
oh OMG!
baru aku sedar aku ropenye camni...kirenye power jugaklah aku kan?heheh:) makaseh lah sume..huhu
buat ape nk takot manusia jgk kan??sbb nnt mati..jumpe kat padang masyar,.same2 bogel jgk kan?hihih..

aku selalu takot nk buat satu kelainan..dan ttpi nampak sangt aku lebihkan ketakutan dari segalanya...ok now sayang!
..nurhidayati...kalau kau nk berjaya tanamkanlah azam mualai saat ini..aku rasa xterlambat lagi...

aku harap kawan2 bagi aku sokongan...aku nk jadi yang terbaik..sebab aku percaya..

if u want to be a hero..u must start from zero...
selalu ingat ciptaan ALLAH tu sempurna..oleh itu jagn terpedaya dengan kata2 Syaitan yang sering ingan mengubah bentu ciptaan tuhan...
hehehe..excitednye aku menulis..hehe..
oleh itu..aku percaya...kalu aku gemoks pun still lagi perfect! kan3??
aku xnk ubahlah...yang penting aku trust diri aku..tu yang paling penting..love myself lah..muaaaah!!!
sape buli aku lagi..aku pukul nnt..:)< selamat berjuang semua:)

No comments: