klik secara gumpalan please

Tuesday, January 18, 2011

kemaluan dihujung jari kerana keramahan aku tersungkur.....:(

assalamualaikum.selamat malam...

 sambil2 menconteng blog sambil mengunyah2 jajan. oh asyik!!
weyh! xkan dah tdo? xremajalah camni..malam masih muda dan sangat2 sesuai untuk on9 bagi pengguna berokband dan pencurik2 LINE2 wifi yang berjaya*smug face... hehe
sebelom korang nk tdo meh aku temankan korang sambil menceritakan 
BADTIME story tok korang2 okey!. hoho!

juz nk share bukan mau borrow tapi rasanya telah membuka pekung didada sendiri------>bukan dada aku bau pekung taw..sekadar penambah rasa ayat,barulah hyperbola! al-maklumlah..ala2 ajinomoto gitu! hoh!.
sangat2 excited sebab arini kat campus aku ade lah datang orang buat ala2 pomot barang2 kecantikan..al-maklumlah..student sekarang kalau meke up kalah lecterur! kasut hambik selagi xjejak kaki kat bumi memang xsah!, bab bau ni kalau xmacam minyak wangi tumpah memang xsah..tapi xkisahlah tu sume ragam manusia. abaikan keadaan tu. sambung balik story aku.
ni nk mengadu sambil membuat report.
gara2 mata pantang nampak benda menarik(kaler comel2)..dengan tangan yang gatal ala2 meraba segala ape rasa berminat nk pegang(suka benda pelik2) telah menyebabkan diri sendri ditimpa kemaluan. yang tak diduga datang mecurah-curah ke ladang gandum..
betul kate pepatah melayu..kerana mulut muke binasa. errr..badan binasa.<---sudah tukar..
tok membuatkan korang lagi faham..ade sedikit conversation tuk korang.

lokasi: cafe poly aku(dirahsiakan)-->
waktu: sekitar 11.oo a.m

situasi orang crowded kat tangga sebab orang berpusu2 nak balik tibe2 mate terpandag satu kedai ala2 booth kat tengah2 kawasan cafe..aku ngan 2 orang lagi geng aku menapak kesana sementara menunggu geng yang lain tapau makanan. toleh kanan-kiri depan belakang xde orang. oke fine xde orang...
zuuuuuuuuuuuuppp!
laju tak laju aku jalan nak ke  booth tadi tu...
wow! banyaknye produk die jual..tengok satu demi satu..
fuh! 
ntah menatang ape ntah aku pun xpasti.
kawan aku sibuk tnye tu ini sabun sauna lah dan bla bla bla. aku jugak yang terngagah.
aku memang xreti pelik2 ni.
 al-maklumlah.natural beauty! AHA .kena tibai lak kang stattement aku ini.hoh!
tibe2 terpandang satu menda ni. aku amek sambil bertanya, ni cam sabun yang bole hilangkan ngantok tu rasenye.

aku: eeee. comelnye sabun ape ni bang?
promoter: ...........................
aku: ni sabun yang bole ilang ngantuk tu ke bang? eee comelnye bentuk hati!
promoter: ..................................
aku:.......(senyap plak orang tanye!<----dalam ati je) 

aku nampak abang tu pandang aku. loading kejap otak aku. macam die nak bagitau sesuatu..ah lantak pilah! aku xminat pun nkl beli2 ni saje2 nak ramah.hoh!  
sambil2 tengok kaler yang menarik.aku pusingkan belakang kotak sabun tu.

aku:errrrrrrrrrr.oh damN!!!! 
terbeliak mata aku sambil cepat2 letak sabun tu dan tengok abang tu dah tersengih2 kat aku..
eee.bodohnye aku!!! 
 laju aku jauhkan dari kedai tu...muka aku xpayah cakaplah merah padam terang macam2 kaler ade

kawan aku yang tercengang follow lah aku

kawan: weyh! ko pehal?
aku: bengong lah. segan gile aku!
kawan:pasai pa?
aku: ko taw ape aku pegang tadi?
kawan: menda ape?
aku: sabun besarkan payudara..argh!! malunye aku.
kawan2: terbahak2 gelakkan aku.hampeh!
oke sampai sini saje bad timestory aku..sekian.


p/s: ni sample sabun yang aku cakp tu...


nama: montox soup
function: besarkan payu dara

p/s: lain kali kalau nk tnye cek dulu betul2 jgn men redah cam aku..buaat malu aku je:(( waaaa..tpi ape2 pun aku teringat balik sengal jugak aku ni:)


2 comments:

yantyco said...

kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah..!!!!!!!!!! =))=))=))=))=))

�MiS AyA� said...

hehehe..tomen nk try?leh mia tolong blikan??
khas tok tomen:DD