klik secara gumpalan please

Friday, January 14, 2011

ya ALLAH maafkan aku kerana xmenemui kebahagiaan...

hari2 dihitung...hari2 dilaui penuh makne..
sedih, perit dan kesukaran aku telan sebaik mungkin..namun hari ini kutemu jua...
aku lewati dengan langkah yang longlai..namun segalanya sudah bermula..
damn!
aku xbole putus asa..oh dunia!!
mengapa mesti aku??
kenape mesti manusiaseperyi aku..aku kecewa teramat sangt....
adakah kerana aku manusia terpilih?
tapi aku belum bersedia menghadapinya..
banyak lagi yang perlu aku tunaikan..tolonglah..nk nges kuat2..nk meraung sampai anak tekak terkeluar..skeati aku.....!!!
tapi aku tempuhi jua....aku mesti kuat!!..good luck!









































































ni sume gara2 nombor lah!..aku dah tua!! waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..
aku nk muda lagi...
huhuhu...selamat taun baru sume..

No comments: