klik secara gumpalan please

Tuesday, August 31, 2010

sakit kepala makan ubat..sakit hati?makn hati....T-T

arini aku xtahu..sudah keberape hari..aku xbertegur dengan die..ati aku sakit..kadang2 memang xtaw nk cakp camne...

 and today aku telah bertindak kejam...dengan menDELETE akaun fb die dari menjadi  friend 

aku..mmg aku kejam saat itu...(nanges bengang!)

aku sendiri sakit hati dengan perangainya..aku mengaku

aku degil+kepala angin+xske dikongkong..& etc...

tpi tulah yang dipersoalkan..knape xbole trime aku seadanya..
macam xmengenali aku..bukan kenal baru sehari 2??
yang baik pada aku sume xnampak..yang jaat aku sume nye nk persoalkan..padahal...herm..

aku sampai xmampu lagi..nk kate aku betul2 yakin dengan perasaan aku ini,..

sayang dan cinta tu xckup tok jamin segalanya..

aku tekanan belajar..demam xhenti2..aku gagahkan jgk..xkasi tahu die..

sbab aku tahu die risaw..(aku antibodi kurang)

aku xnk tunjuk yang aku ni lemah sangt2..
.
aku dah lame makan ati dengan 1st kate2 nye....

kadang2 dalam mara die sering die cakap..aku xtahulah die sedar ataw tidak..

die cakap aku senang lupe diri...senang lupekan pengorbanan die..bila aku dah berjaya saat ni..

aku dah besar kpala dah..(kepala kecik je) xperlukan die....

berkecai ati aku..hancur jiwa aku...rase cam saat tu..aku nk kelar2 muke aku..

aku xmampu nk than dengan sinis kate2 die...yang aku mampu hanya menagis dan terus bersedeih until now...

i know..kami banyak luang mase happy same2...bayak guraw2..sampai aku xde mase tuk bersedih...T-T(miss dat moment!!)

but now..i,m very tired with dis situation...aku xmampu nk ckap aku sangt sedeih kalu  kami bergado..

aku lebih rela senyapkan diri....off fon..off lah segala2nya...
aku mmg salh kerna bertindak macam ni..tpi aku ada life aku jugak..

aku xmampu menghadapi kegagaln kali kedua...
ckuplah..mak aku sedih yg pertama..tpi bkan kali ini...
she is everything 4 me...(love u mom!)T-T
 SI DIA( jugak penting kerana tanpa die aku xmampu berdiri saat ini....)
aku syukur sie hadir..tpi aku kecewa dengan sikapnya.saat aku sedang bertungkus lumus..

i juz think it positif....
he will be mine..sampai satu saat dia dan aku pasti berubah..
maaf kalu aku telah melukai hati kamu...
aku juga sedang merawat luka aku sendiri..
truthly...belongs for u....



No comments: