klik secara gumpalan please

Tuesday, August 31, 2010

gagahkah aku?*smug face

i miss her damn much!..makkk..windu gile..kat mak...T-T


sekadar pandangan aje ye

aku bukan lah ape..aku saje nk mengisi ruang 0 aku kat cni...

aku xde crite menarik...sbb aku dan life aku mmg xmenarik..hoho

syukur..aku xfeymes2..kang wat salh kna bhan nnt xpasal2 ade fan club kat fb  benci aku..hehe..

ape yg aku mahu write2 kat cni..adelah..hari merdeka aku hampeh!..hoho..*smug face

yelah mne taknye..org sume lepak2..merdeka2..sakan lagi..konvoi..aku lak..xpasal2..xde air kat 

hostel..hampeh btol..*dugaan blan ramadhan..

tpi tdi...nk jadikan story...

aku kna jadi bomba korg taw....ZZZZZZZZZZZZZZZZzzz(tired nk mti der..!!)

mane taknye..hanya bertemankan kain batik yang tersarung rapi kat pinggang..bju sinsing sampai 

pangkal lengan..(sehelai sepinggang je).. pegi lah aku sbagai seorg perwira yang gagah perkase..membuka air pili bomba... 

yang dah berhabuk+kusam=ketattt(ergh!! tercabut tagn aku) xde kejayaan kat situ..

tapi semgat jati diri yang mendalam*poyo

aku terinagt kate2 mak aku..

"anak kalau kau dah mulakan sesuatu...kau kena habiskan macam mane sekalipun!"

 itulah kate2... 

yang selalu mak aku pesan...supaya aku xputus asa..dalam2 ape2 situasi sekalipun...

pemikiran aku berhenti memutar kate2 emak ku dahalu...

aku toleh kanan kiri...budak2 junior ni sume tengok aku ngan penuh sabar...

maklumlah..nk terkucil ade...dah lah puase..
dalam ati aku cakap..*padan muke..bgun lambat lagi...*hehe..

aku menghadap semula dugaan yang bakal aku tempuhi..ku pejam mata..lantas tanganku..memutar pili bomba itu dengan perlhan..berserta..kumat-kamit di tubir bibir ini..

BISMILLAHIRAHMANNIRRAHIM

.... berkat kalimah (BISMILLAH) akhirnya..kejayaan milik aku..*wink2...*smug face...

lagi aku xleh blah..leh plak budak2 ni sorak..heppy btol..padahal leh bka pili bomba je..mcam lah aku menang pertandingan ape..haha

but its ok lah tu...xksah..yang penting time tu..aku lah..capai baldi dulu...and siap2 angkat air semayang..sbb zohor aku dah lewat dah hampir pkul 4..*alpa sungguh..

"Ya Allah..ampunkan aku kerana terleka dengan kewajipanku ke atas dirimu.."...

moral story kat cni..

ape2 pun berlaku susah ataw senang..jgn lupe tu..satu menda  mak aku selalu pesan..ALLAH.. 
kalu ape2 mulekan dengan kalimah die yang sangt agung tu...

egat ye.....btul3...hehe..
 selamat tido ye...ZZZzzzzzzzzzZZZ...^_^



No comments: