klik secara gumpalan please

Monday, July 26, 2010

semuanya bermakne...

Assalamualaikum…hye selamat kenalan dari nobeeco ye…(^_^)
Terlaloo baru kat cni..bosan..xde ape nk wat(^-^!)…padahal===>> byak je asgnment nk kna submit nnt.... Tpi I,m not in a rite mood..so saje2 jelah nk conteng2 kat laman blog ni..dah lah line berok band ni cam hape.berok pn lagi bgus dari line ni taw..uhuhu…cam hape..cit! mendatangkan kemrahan,,seraya mahu kentot laju2..…(-_-!) time ni, aku ngah melayan mood raye..n xsabar nk pose…(O_o).. semua.. lagu raye berkumandang kat deria pendengaran aku sekarang ni..padahal pose pn lom(?_?) ..ehhhh..xsalhkan..??sbb mse raye jelah..sume family aku leh jmpe dan bersatu…sume bz & mmg mustahil kitrg dapt same2 borak2..(walaupon mmg xpnah)..touching lak ai…(T-T)..
Rindu kot kat hometown..…..kat mak..abah..adul..wan..angah..along..dan especially kat insan istimewa…..izwan…(jiwang jap)<<<<
Apa makne raya bagi aku?sorry kalu isu raye dibangkitkan..bkan ape..hanya raya yang menjadi penghubung kami sekeluarga….aku rindoo time mase akoo kecik2…
Time 2..aku around 2-3 taun…mase 2..aku ank manje(lastlah kate kan…) lom made adik2 yg nyibok…(heeeeee=P)..jgn mare adik2 ku…(^_^!) Time 2 kami sefamily dok kat rumah design desa..shantik umah 2..mak aku sayng ruma 2..then yg aku igt ktrg sefamily kai bju feberet kaler aku..ape lagi..kaler purple…(O-o) ..syiok kot time 2…zaman kanak2 aku… But now umor aku dah 20 taun ni…aku xharapkan lagi..bju sedondon..kuih banyk2..apatah lagi det raye…(kalu nk bgi pn leh jerk…=)).. Aku juz minx kami sekeluarga ade umur yg pnjang untuk menikmati nikmat raya yg sebenar.. Dimana time tu..aku hanya mahu kami bersatu… Dok semeja…makn same2..ketawa same2..semyang raye same2..dan semua same2 sebelom jasad bercerai dari tubuh<<<<saat yang pasti tibe.. Harapan aku hanya akan tinggal satu harapan..dan aku tulish kat cni..bkan nk dapt simpati sape..juz nk luahkan ape yg dipendam selama 20 taun…
Hanya sekadar luahan dari seorng insan yg xsempurna…(“_”)
Juz aku nk ingatkan diri aku dan semua2..andai kite dilahirkan dari keluarga yg serba kekurangan jgn sesekali kite salhkan mak abah kite..kerana mereka ade hak untuk memilih cara kehidupan yang mereka mahukan.. tpi ketahuilah..dalam kesusahan yg kite lalui pasti ade kemanisan yg akn kite rasainya…. Kerana ibubapa adalah segalanya… Aku teringt kat kate2 seorg sahabat aku.. >>>>>Kite bole buat duit..kite bole buat ank….. tpi hanya satu benda kite xmampu buat.. Iaitu..mak dan abah kite… Juz harapan akn menjadi satu reality dan reality akn menjadi pnduan kite bersame… Selamt menjalani ibadah puase…heeeeeee=)


ee=)





1 comment:

SeCrEcY said...

Miss u nobeeco cokoby 😊