klik secara gumpalan please

Tuesday, September 1, 2015

b a n y a k

Assalamualaikum..

blog medium buat aku flash back 10 tahun kebelakang. *walhal blog baru bape tahun ja*
banyak gila moment aku keciciran, aku xlayak pun nk gelar diri ni blogger maklumlah followers aku bape ketoi ja. HAHHAA

see, tapi aku menulis kerana aku suka. bukan nak impress atau burukkan manusia lain. its my life, journal online aku

banyak betoi list aku nk wat kat blog ni antaranya

BFF tawen
merdeka
hidup pasang surut
travel
ujian dan so on.

syukur masih bernafas..
sekrang adalah waktu genting aku yang sangat org lain or haters suka, iaitu zaman kejatuhan dan aku kena bina kerjaya eventhough aku xtaw how to start..
so sila lah org yang xsuka aku bersuka ria dengan cara ini..aku boleh membina kekuatn dan move on seratus langkah kedepan.
oh my..
lets cekidot.

yeahhh! time to split 360 darjah dari skrang

No comments: