klik secara gumpalan please

Tuesday, March 5, 2013

dadah halal.

dadah ni ada kebaikan ada keburukan.
ok fine,
aku bukan ahli pharmasist nak cerita sangat bab ni. subjek biologi paling masyuk pun. tajuk reproduction*pegi google

sambungan dari post lepas, bahawasanya, 2,3 hari lepas kesihatan tak berapa sweet. suara tenggelam timbul macam speaker rosak.

laporan kesihatan yang agak memburuk. batuk ibarat ada halkum tercekik kat anak tekak telahmembenarkan aku untuk pergi ke PKU (pusat kesihatan universiti) untuk makan main nyorok-nyorok. #tipu

aku pegi klinik?
mmg tak hadaplah aku nak pegi.
tapi kawan-kawan punye pasal. yang care and sayang aku kot? LOL #statement mintak kena pang berduyun kali.

telah membuatkan aku cakap "ok fine, #muke sadis
kaki seret jalan, muke hadap tanah.pegiiii jugaak tawuk. siap ada bodyguard teman. tq bayah.

dalam hidup aku. ubat doktor, hospital. mmg aku anti dari kecik. 
macam satu "curse". sebab doktor suke enjit kot? masa kecik-kecik nakal lepas tu jatuh sane-sini, luka, darah melimpah ruah. pegi hospital "injection"

after that, sampai lah ke sekrang.
aku sakit senyap, aku demam senyap, aku mati senyap?# senyap selamanya. hiks

so, hari ni. pulun pegi. dapat ubat berkumpulan ramainya. hanya mampu tengok. tapi tadi petang entah tebiat ape datang. aku telan semua ubat yang diberi dengan dos yang diamanahkan ye uolss. ai tak amik dadah haram ye.

so, after telan.
fine, aku terus gelonnnnngg-geloongg.
dari nak tdo 10 min jadi satu jam.

gulp. tak sanggup dah aku nak makan

 ♪ ♫~♬"hai obat-hai obat mari beli obat,kalaulah terlambat tak dapat.♪ ♫~♬#

gulp. aku bagun dah nak magrib
double gulp, aku terlupa kena submit asignment.
triple gulp. blur pada malam yang dingin.


gambar ni gile. jadi triple double guano entah . haha/ nampak tu. lambang UTHM uolss. konon
so, kalau dah rasa macam nak take a nap dalam jangka masa yang panjang. makanlah ubat.
ok uols, jangan jadi macam set-set aku ni. makan ubat macam nampak racun, nampak doktor macam dracula mintak darah. 
klinik tu macam tempat rumah urut. #tetibe.

ok, now dengan amannya tdo ZzzzZZZZ.
saya tak berdengkur dan bernafas guna mulut sebab dah pakai oxy-nase. 
#macam promote. hakhak
tq kawan yang care about me. ;)

cow sin chan. au voire.
hamboi. 


No comments: