klik secara gumpalan please

Wednesday, January 9, 2013

tekad

assalamualaikum..
sikit je tak panjang.
sebabnya? aku teruja, terkesima, tersyok..

sejak-sejak belajar ni.. tak tipu. orang lain stress kurus berkeping-keping tapi tidak pulak aku. perut aku makin bergumpal-gumpal. aku makan nasik hyper. all the time makan-makan-makan. pastu ngantuk tido.
then.
paham-pahamlah lengan tebal, perut sasa, peha oh mak aih.
kalah dinasour XD  hahah!*teheee~
selalunye, bile dah berisi ni aku macam "eleh tak heran, and then cakap, haippp! makan je jangan zalimi perut tak baik" an an an
tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.. now..


nak baju ni, nak badan ni balik*takdelah aku sekurus ini* :'( arghhhhh! comel betul dress camni pastu pakai tdung nice kan T.T
kalau badan bergumpal-gumpal taknak lah, nnt nampak lemak-lemak bertaburan. erkkkkkk.
nnt, gerak sana-sini tak ker menyeksa diri..


so mulai sekrang kena ade effort, 
saya teringin. saya usaha,
saya nak. saya usaha
saya target saya usaha. 
saya berusaha sampai berjaya <3

gambate! pada diri aku sendiri.
heeeeeeeeeeeee <3

::saya, nak saya usaha seperti jugak, saya berusaha pada ilmu pelajaran, yang penting jangan putus asa kan kan kan :) hasilnya bertawakal padaNYA

aku dah belek gambo atas ni.. 

teringin sangat. hikhik
 wish me luck!

ikat perut sikit jagn sampai terikat gini udahlah.hekhek
toing-toing-toing
oklah dah cukup post harini assalamualaikum.. :)
study esok exam.doakan saye berjaya ye semua :)

No comments: