klik secara gumpalan please

Sunday, January 27, 2013

kerja oh kerja

aku belum tido lagii. eh assalamualaikumm
tengah rambang mate pilih-pilih
labuci. ngeeee..
tak tahu lah mana satu nak beli, sane sini cantik
"sakit pulak hati kita" *memang sakit jugak*

sampai sekrang aku tengah membanting tulang..
kemain sejuk lagi dekat bawah ni..
aku anti kipas waktu malam.. hidung dah macam banjirrr.. -,.-"
badan je ada lemak, tapi lemak ni tak boleh nak tampung kesejukan aku. sebab?
oh i,m resdung the baaddddd, badddd one. dah macam nak tercabut hidung aku,
lepas tu, mate aku pulak merahh, tak tahulah kenapa, takutnye kena infection (˘_˘")

keje tadi terbengkalai tadi,
mood tak cantik, so aku buat lah aktiviti-aktiviti "lagha"
dah malas aku nak peduli,
"orang nak cakap aku ni, macam tu, macam ni," pedulik pulak lah aku kan..

janji hati aku ni, terbela.. memang takda orang faham aku, so biar aku fahamkan diri aku sendiri hihihi *satisfied*
selama aku hidup, ni punnn mmg aku sendiri..
aku confused, aku sesat,aku tergolek, terhina.
aku hadap sendiri.. yang dengar aku setia tu ALLAH..
harap-harap nnt ada putera raja sekacak fahrin datang jemput dan pujuk aku maybe?

alamak. maaf  encik fahrin amat, itewww salah gambo..
tapi kacak gak org kat atas ni kan kan kan. hikhik.
seronokkknye,
bunga tu untuk saye? opsss ! tq awwwww.
hahah..seronoknya aku malam ni berangan. terlerai sikit rasa gundah gulana ni. hihi
haaa, sambung lagi,
tadi aku, tengah survey-survey manik amboi lah. mate juling dahh. 
target aku , nak buat baju.
baju mempelam..
haaa, kau deret-deret modell ewahh.saye tak bayar mereka XD saye curik (pinjamgambo ni)
jangan saman ye, saman pak google -.-"
bak kate mak, ni baju ala-ala saloma melentiQ u  uuyohhhh.
eh ni baju peplumm, bukan mempelam. tssskk.. ni gara-gara kat kedai tadi confident nau. tersasul. -.-"
muke cantik TERsasul2 lakk..
XD nampak tak permainan die kat situ, nak puji diri .hoho
then, aku tak kisah dah. doa-doakan menjadilah design aku dengan mak aku.
dua otak berbeza. combine sesama tak tahu jadi ape. heee..

aku dah due hari tdo tak aman, sakit kepala ni,
tapi keje tak siap camno nk tido?
so jum golek-golek atas lantai.. sampai cergas.
ok subuh dah menjelang,. semoga kita mendapat rahmat ALLAH 
always.
::aku ingin berubah::
tunggu next post okeh. jum-jum imam pliss fahrin ahmad, hik
gatal gilosXD
assalamualaikum


No comments: