klik secara gumpalan please

Monday, October 15, 2012

nak tambah reward free tak?

assalamualaikum :)
uyoh~ lame xpegi godeh-2 ini blog~
tokei kedai blog ni bz gamaknye~ *alasan*
heeee~ pada mereka2 yang budiman dan baik hati semoga diberkati~

esok aku ade test~
T-T nak kate nebes tu dah mmg takde dah, sebab mase 1st test aritu aku xleh jawab.
aku punye frust YA ALLAH, \(^.^\) weeeeeeeeeeeeeeeeeeeee~ sampai tangkap buah pinggang sebab stress, xleh jawab..
aku just blame myself.. even aku study tapi tu bukan rezeki aku, sebab time tu aku sangat nerves ditambah pula dengan dewan yang sangt panas sebab tak de air cond~ kongsi oksigen 500++ orang kan?
so aku berasa ohmegosh~ T-T

tapi syukur masih ade yang nk stay beside me, :)
nak dengar aku nangis sebab frust, hentak2 kaki dan pujuk me*blushing*
awak..
teman, kawan,sahabat,  dan kawasan2 yg sewaktu dengannya (rahsia ALLAH) *excited*

so, korang doakan aku taw esok senang2 lah soalan dan doa2 lah aku rajin macam kawan2 aku yang lain :) dan oleh yang demikian, aku nk bagi tips untuk korang sikit insyaALLAh mujarab :)

yeay! tepek!

xrugi kalau bace xfasih tapi mencuba =)

sikit2 lame2 jadi bukit..:) amiinn semoga dipermudahkan *love*
kalau dah bace doa atas ni scrol sampai bawah taw \(^,^\)

|
|






















































mana ?\(^.^\) bawah lagi lah awak :)




























































































































































semput @-@"

















































































alhamdulillah :) anda dapat pahala sabar, dan juga pahala bace doa tadi yeay! 
ok bye
assalamualaikum :) 




No comments: