klik secara gumpalan please

Sunday, September 16, 2012

nak hupdate blog -,.-"

assalamualaikum..
mase dah time cis!
nak hupdate blog terbngkalai sekali lagi, ade juta-juta lemen nk hupdate
mood excited!, tapi still xsempat baju berduyun2 lum masuk beg sekolah dan bagasi*kawan aku cakap cam org indonesia je bagasi tu* beneran ka? hakhak XD

nk kemas cecepat baju2 g bergumpal-gumpal kat atas katil, bawah katil atas lantai, ah shit #$##@$@#$@..
tapi kan kan, aku nk wish, syukur alhamdulillah still ade kawan-kawan yang stay beside me :)
nak senarai mmg xdan lah, and one more thnik my alien workshop, jam loceng tingtong for solat subuh, semangat nak pegi belajar *blushing*

ade sahabat yang macam potpet if aku selalu tinggal barang, management terbaik, mmg sesuai lah aku yang suke men redah kan? hakhak, geng2 sekolah aku yang still young, friend forever. :)
xsabar nk berjimba-jimba bersama mereka*hakhak*

and sume2 haaaa, satu lagi my mom witwit :)
tq, layan keras kepala anak mu ini.. hekhek
just want to say this ....
and

this


hawak nampak tak ape ni? excited ini, eceeceeceh, 
a.l.i.e.n.w.o.r.k.s.h.o.p
teteibe *pengsan*



ok papai \(^.^\)larikkkkk~ sambung buat keje tergendala :( dah azan zohor! laju2 
salam sayang kat sume muaaah muaaah*euwwwww* daaa~


2 comments:

Anonymous said...

hey i want grow old with you
my mdma,hummingbirds,masam yogurt+yis+jeruk mangga >:D<

�MiS AyA� said...

heeeee :) jeruk mangga pun jeruk lah.ngeh ngeh ngeh ~