klik secara gumpalan please

Tuesday, July 10, 2012

malam tadi bertemu roh FAHRIN AHMAD :|takut ok!

assalamualaikum,
fuh fuh sejak2 ni rajin betol aku nk hupdate kan?
mood aku tenggelam timbul..
nk terberak xkire mase, nk berpikir dan buat keputusan pun xkena tempat.
ni lah gamaknya dah lame xbersosial dengan dunia luar, sampai lupe camne nk handle situation :'(
grrrrr, rasa macam geram-geram kesumat xabis-abis astagfirulahhalazim... fuuuuuuuuuuuuuuuuu~

aku xleh tdo sebab mimpi @FAHRIN AHMAD, entah hape lah aku fikir, sampai sesat retis dalam mimpi aku tu ==" dah lah mimpi yang lagi best, aku mimpi FA tu masuk minang akuT-T wah wah~ masyuk betul mimpi aku today, memula tu, cam leh diterima pakai,mimpi tu, aku banguun dok pisat-pisat mata, tersengih sorang-sorang.kui kui kui, ok fine, walaupun FA tua, haku mmg minat ok titik. pastu, aku sambung tido balik kan.
nah mimpi jadi episod kedua, mimpi tu cam bersambung....aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! aku bangun dah macam rasa real je.*blushing* ehehehhe *gatalnya aku kan kan kan*

tapi tulah hakikat ok, disebabkan insiden itu, aku terus xtido sangt, tido-tido ayam je, sikit-sikit dok jeling tepon, dah janji nk kejut alien pukul 8 a.m. so, aku rasa cam dah lame beno aku tido, tapi punyelah aku dah kuak lentang, kuak kupu-kupu, semua atas katil,baru 15min waktu berjalan
T-T".. at last aku pasang radio bace komik! >..<HAKHAK
komik BOOM aku bace, pasal sains, seronok..ekseperimen, semua2 lah seronok kot, sains dalam cartoon cool ok:">
aku rasa nt aku dah sambung belajo aku nk seludup bawak lari komik adik aku ni:">
alah, bukan diorang bace pun *alasan comel ok*
pastu, bila dah xleh blah nk bace, tulisan kecik beso-kecik beso.. aku cari buku lain plak, sempat snap kau..
jeng-jeng!
amboilah kan? siap posing kau, pukul 5pagi ni..AHAHAHA!
cam iklan "saya menang motor" lak rasa 
weeeeeeeeeeeeeee~ pandai kan aku manfaatkan time-time haku:">

pastu kan, tengah syok-syok main cross word puzzle tu, hujan turun laju-laju..*gambo recycle*
terus tetibe rasa oh my mata sudah masuk habuk besi, terus landing-landing..... tapi xleh tido jugak.. grrrrrr,
at last, aku buka radio aku berjoget-joget
..HAKHAK ok ni normal bagi aku, sampai lah jam loceng bunyik untuk mengejutkan alien, entah ape die melalut aku pun xfaham=.=" so tugas selesai, pastu text , sepatah dua kate, dan tak sengaja. oh mengantuk tetibe, buka pintu bilik, jeng jeng... abah dah gntung nasik lemak*suke betol suro aku berlemak* aku makan-makan, terus keluar beli topap kat seben eleben, terus on9, actually penat, so bile dah penat dan agak strress grrrr, aku main komen sume org punye status aku kacau, pedulik hape aku, xsuke cecepat privatekan box komen kau untuk aku, pastu sumpah aku xkomen heeeee~

ni semua sebab, aku jumpe roh si fahrin Ahmad lah ni, terus aku xleh tdo, ade ker retis ajak aku kawen, bagak ar sikit, kalau ye pun, sopan-sopan lah, datang gentle buat adat istiadat cam ank2 raja, baru betol
XD hahahaha! pasni, mesti ade org anti fahrin macam die anti jep sepah XD heeeee~
ok now aku nk mandi, fA tua-tua pun tetap deboom.
actully, die adalah salah seorang idola aku, selain yuna dan beberapa artist yang lain,
tu nnt sambung cite lagi. ok adios..

well, kerek  jap!
HAHAHHA! joking around, sebab cam bongeks mimpi today,
ok adios~..~




4 comments:

Unknown said...

amboi.. ni mesti kes minat sangat dengan fahrin ni..

�MiS AyA� said...

fuh fuh! minat-minat jugak. tapi die xminat saye ==" heeeeeeeeeeeeee~

SheDa Rahim said...

amboi la adik akk sorg ni sampai retis sesat mai dlm mimpi na.. nsib baik la FA kalau AA amcam dik :D hehehe...

�MiS AyA� said...

ahahaha :P kite minat fahrin je kak,
aa akk amiklah kite xmo :P ekekkeke