klik secara gumpalan please

Sunday, July 22, 2012

i want to talk my deepest

rasa macam xtentu arah.. heee~ sok aku JPJ, aku keliru bercampur2 dengan ape kata2 seseorang kejap tadi, serius terhiris tapi aku hanya boleh simpan padam-padam luka yang macam kaca menusuk ke jantung..

bila rasa nak ketawa, mesti ade je benda2 sumbang mematahkan senyuman aku.. fuck u bitch!
dah rasa cam aku ni org bodoh sangt kot T-T..boleh cakap xleh suara.. 

just nak pinjam bahu nak tido dengan aman.. sampai satu stage ati aku berkecai terus
kehilangan yang paling mengharukan adalah 
"semangt yang hilang"

aku nak bercakap tapi bukan pada semua tapi pada yang aku trust tapi sape? 
*bapaksedih*ahaha
nite %^#^#$^#$^$#^#$64

jgn amik port.. saje2 je ALLAH je tahu ape aku rasa
judge lah aku sukahti kau. heee! nite

No comments: