klik secara gumpalan please

Tuesday, June 5, 2012

hamster

assalamualaikum:) ngeh ngeh ngeh, lame aku xmengedate ngn encik blogger,
how my day? mestilah better.. sebab ALLAH masih bagi peluang aku bernafas, bagi aku hidung yang luas untuk buang hingus, dan membersihkan mata aku yang penuh habuk, dan jari yang kasar sebagai wiper. amboi lah ekekekke:P

acctually, today my 6th day for rejab fasting kot? but not my rezeki lah oi, xsengaja terbuang balik apa yang dimakan, membazir betul..so today cancel puasa, sambung makan and topap balik  ~(^..^)~ ngeh ngeh..
pastu kan kan, rasa penat sangat. kehabisan bateri sebab xdan nk caj.*bateri badan* pastu kan kan, ada part best taw :)

aku tertido lah, tido sampai iggy semua call, iggy semua text. aku just nk duduk dalam fantasy. hik,
aku mimpi nice giler. aku mmpi aku pegang hamster @_@ wow! gemok-gemok cam aku :) ade kaler oren , cokelat, and lain2 dalam mimpi tu aku happy sangat-sangat, and the same time, dunno why rasa sangat sebak bile tengok ade beberapa ekor mati sebab duduk tengah panas :'(.. and 4 1st time aku pegang mayat binatang*even dalam mimpi pun* ehehehhe, aku rasa sebak giler.T-T


aku tertarik sangat pada hamster kaler oren:) besar giler:") pastu manja sangat-sangat.. entah tetibe aku terleka, aku tgok-tgok si oren ni hilang.. aku cari-cari, dan aku tak perasan tetibe aku dekat satu lorong yang xde sapa-sapa.. aku cari oren tu xjumpa, aku jadi sebak gila, tambah tetibe rasa cam nak menangis.. dan akhirnya, aku terdengar bunyik sesuatu. taw ape dia? hik..
si die ni..


 meoww-meooww,..nilah si gemok aku a.k.a demok.:") aku xsedar time tu dah magrib, aku still xlrat nk bangun.huuuT-T padan muke aku tdo time senja..
tq demok, 
dalam mimpi tu, aku menangis esak-esak sebab oren hilang, dan aku xsedar bila aku bangun tdur, aku trut sedih hakikatnye sebab air mata aku betul2 jatuh OMG OMG. dan habislah sidemok kna peluk kuat-kuat.hoho.. :") 
pastu, aku termenung, eheeee. yup mmg ngh sebak dan sedih, so aku nk sambung tdo lagi pas magrib=,="
kalau bole nk tdo xbangun-bangun hik.eekekkekeke :)
oklah , penat lagi ni.. hope will get well soon :">amin
kadang-kadang aku guriskan hati sendri untuk lihat org lain tertawa, kadang-kadang aku lumpuhkan kegooan aku untuk lihat org masih lagi berusaha demi masa depan mereka.. kadang-kadang aku simpan kebencian dan ketakutan dalam keberanian aku,untuk biarkan mereka meminjam semangatku.. dan aku hopeless in my life :")
selamt tdo semula salamat tdo bye

No comments: