klik secara gumpalan please

Monday, September 5, 2011

simpan muke ko dalm kotak

assalamualikum. selamat pagi aku xtdo lagi ni. comfem2 lah mate aku macam panda sok pagi.
now aku dah jadi surirumah tangga batu sepenuh mase awww~
gediknye .haha 
tapi well, actually aku dlu bekas kje sebagai penjage gudang a.k.a stor kat satu compny kecik ni. xpyhlah gtaw korang :P


ok fine kje camni mmg lah xtentu mase kan selalu kan laki je wat kje camni. ok fine sikit pun xterusik so far aku kje kan? heeeeeee. acctually aku bangga dengn kje aku. seyes mencabar :)
why mencabar? ok 1st. aku tergolong dalm2 mereka2 yang lame2, ingt kuarkan stok tu cam bagi ank belnje duit beli eskim 2pocen ke? x same sekali:| tiap2 yg kuar ko kna update der. tapi best2 aku xdelah ngntok kan. tapi kan ade one day tu. adelah sorang minah ni. fuh! ati wa panas ni (jap2 amik kipas pasng speed 5) fuhhhhhhhh~ die leh kutuk kje aku depan aku.serrrrrrr. aku tau lah beb ko kje beso, gaji ko lebat, keta ko beso, tapi jgn lupe aku minta rezeki dari ALLAH ok bukan dari ko. (sabar menipis je) bukn aku minta duit ko pun.


tapi aku xeran pun. tapi der kalu setakat muke lawa kje bagus bahase ko xde, xpyhlah ko nk baget sangt depan aku. kalau leh aku nk bndingkan dengn kucing aku yg cute tu lagi best. al-maklumlah, kucing aku nk minta mkn pun die leh minta comel2 manje2. ko nk minta tlong org muke cam #$%^&*(. 
tlonglah wahai manusia. ko kaye ke. sekjap je tuhan bagi pinjam . sebenrnye yg kerek ni xkemane pun. so pasni sape yg merasakn org lain tu xde mase depan wpon kje xsebgus mne. fikir lah. kalau ALLAH nk tarik balik kurniaan die. die sebut" KUNFAYAKUN" kau terima lah padahnye ok..


p/s: actually xdelah emo pun. tapi merasakn diri ni nk bersuara. sebab sape2 ya merasakn dirinya ade TERbuat sebegini. cepat2 lah sedar diri. kerana riak dan takbur adelah sifat yg DIBENCI ALLAH :) pliss same2 kite sedar dan beramal. kalau muke lawa pengi zero kan. baik simpan muke dalm kotak wat malu kaum sejenis aku je .




wah2 aku dah leh bagi ceramh x? hehehe,
^.^V bahse wa xdelah sopan tapi wa bukan seorang pemusnah hati. so ape2 pun jgn judge org tu dari bahsenye tapi dari hati budi die ok! adioss tenks :) kalau ca