klik secara gumpalan please

Saturday, September 3, 2011

bukan enteri raye tapi bacelah ok :)

assalamualikum.. salam lebaran ke bape ntah :P
harini mkn  pelahap macam org giler ok! 
al-maklumlah kan hari ni. my kawan tawen. yeah! tahniah:)


ekceli. sangt exited. duuno why?
1st. tetibe rase macam excited..
lepas putar2 otak pikir kan. rase cam down kan. but now kembali bersemangt! why?


tetibe terfikir camni
life is easy, if we always think and act positively. so do not often think of past problems, but remembered the happiness waiting for us in the future 
(akulah create sendrik)=.="


pastu kan. tetiba dapat call dari some1.hoho. sapekah? heeee. mestilah si giler i. a.k.a sigay but nkgaksayangkatdier:">
pastu soalan-soalan ditanye kepadaku
1st. amboi! lajunye angkat tepon?? (2kali dering dah angkat,laju kan? ngeee) tengah main msj ke??? heee. xdelah fon kat sebelah je :P (rindu+terkejut sebnarnye. xtaw nk xplain yg penting time tu excited,ngeeee~)
2nd. dah semyang? mestilah dah:P
3rd. dah mkn?(ske soalan ni) dengn excited jawab. dah mkn tadi mkn non-stop de 3rumah tegahri tadi wat mkn2, then sakit perut.bla..bla..potpet2 last2
dengn selambe badak "die" cakp . padan muke! (gelak jaat).haha. fine selalu kejam kan ayat? tapi, sikit pun tak terasa terasing. dah nme pun giler kan? but happy je since die call aku kan?. bhaha


pastu gtaw aku. sakit perut. aku tnye dah mkn ubat ke? dah mkn ENO tadi. ENO leh legakan perut ke? aku aku pun xtaw :P
nk suro mkn pil "cikiteon" tadi tapi dengn IQ aku yg pending kdang2 ni menyebabkan die warghhh!!! apekah? mesti lah die naik angin aku jawab lembab .haha :P 
tapi xreti terasa nk mara kalau cakp ngn sigiler ni. nk mara pun jadi gelak. aku pun dah sewel agknye :P
kalau die bace enteri ni mesti dia bahan aku (so aku kena kuatkan mental dan fizikal dan ready sume2 ) bhahaha:P


kejap je cakp ngn die. tapi syiok ! xcontct selalu tapi kalau sekali contact rinduweyh! :P
(harap-harap enteri ni die xbace, jagn ade lak die muntah darah)egegegege. 


ok fine, aku pun nk tergelak bile die cakp sakit perut, xtaw nape lawak sangt. ( xleh buang air katenye) tapi  aku pelik yg mkn banyak tadi aku. yg mkn pelik2 tadi aku gak. tapi yg xleh berak die? haha. apekah? adeyh tergelak rase hihihi.
leklu ye sayng~. kentut banyak2 ok kot nnt heeee( euwww~korang jgn  lak muntah ye=.=)


haaa. pastukan. aku tetiba jumpa lagu ni. feberet, 1st time aku dengr lagu ni kat radio cam best je. rase cam comel dan cute je bahase die. weee~ dah bape kali aku pusing. kalau pkai tape comfem2 dah jahnm aku rasa. hehe
so potpet banyak2 pun xgune kan? so korang layan lagu i taw. layan tu dengr lirik taw :)
oklah sume :)
bubbye :)




nak main tuju lagu sat ye. so lagu ni aku tuju buat sigilermeroyanaku:P 
oklah enteri raye nnt aku story lain.. 


terima kasih sebab bace jgn lupe tingglkan jejak anda ye.
^.^V