klik secara gumpalan please

Monday, August 22, 2011

dah puas gemox! nk kurus plak~ngeeeee~

assalamualikum.. selamat pose!
aku naip ni sebab aku rajin ngeh2. (muke bangga)~
 hoh! jujurkan:)
ok2 . aku dah start nk merajinkan jari2 aku menghentak2 keyboard sambil menaip2 kat blog usang lame gile xnaip! 
hoh! gilelah~
hoh! ok merujuk perkara diatas tajuk utama adalah
"dah puas gemok! nk kurus plak!! =.="
ops! tergedabak lak tulisan tu..hihihi :P
menarik xtajuk story arini???  ngeh3 :)

hoke2 aku akui lemak semakin lebat! berat semakin hebat! .ngeeee~
but tu bukan lah reason yang utama sampai smangat nk kurus~
actually aku sayng baju2 lame yang aku dah agak ketat nak pakai..
dari baju merah jambu buget nak jadi seorang jambu tapi dah bertukar jadi merah nangka! 
oh alangkah sendatnye~ waaa :(

mayb ade org malu ngan sizenye but aku terus terang je lah :)
who cares~(dalam ati fuh bile nak kurus2 ni -.-")
kalau org tnye why badan ang beso sangt ni..
dengan selambe je aku jawab~

hoi! ni america size lah ko ade??? hahaha  :|
adesss~ actually ade someone suro mention camtu. and now aku gunekan tuk buat back up! dri sendri yang dah makinmengembang wadehek!
 (kitebakojelemak2kalaubolegrrrr )(~.~")


nilah manusia kan..
nk xercise maleh!! kalau bole sume nk gune remote control kan 
tekan "TET!" sume gerak.. xpyh nk gerak sangt pastu komplen 
badan gemok dan blah2 ( aku tergolong =.=") kalau bole nk mkn pun ade je yg suap. seng xpyh gerak lepas tu bina badan mmg terbaik lah :P


tapi kadang2 lemak2 ni ade due jenis. 
satu lemak baik
 satu lemak jaat! 
(err. adeker? alorh blog aku xpe lah kot aku mention pun kan) wathegedikstement.wuuu~


ok meh nk xplain pasal lemak baik punye v*.*
Fungsi lemak umumnya secara skimanya sebagai sumber energi, bahan baku hormon, membantu transport vitamin yang larut lemak, sebagai bahan insulasi terhadap perubahan suhu, serta pelindung organ-organ tubuh bahagian dalam.
patutlah organ2 aku sihat2. syiok tu.wee~ 



pastu nk cite pasal lemak xbaikpunye
dimana berlaku kerana kemalasan korang <dan aku jugak> untuk bersenam!
pdan muke korng < aku jugak>
nk raye makin gelebet lah perut korang < aku jgk>
so jgn mmpi nk pakai baju raye yg ketat apetah lagi sendat =.="
haram dalm islam tapi HARAM dipandang takot ade yang pengsan tgok lemak korang ! hihihih<aku jgk>











haaaa.. ni muffin. yg ade kat badan korang.(aku jugak tapi xdelah lebat camni huhuhuhu)
euwwwww~
ade selera x .haha.



yg ni nangbutinag kuibutukui !
haha. nk tayang lemak kat lengn kot .
or mayb lengn bju tu xmuat tuk dipakai.
so, so, terpakse lah pakai camtu jerk!
haha. oklah bye :D


p/s: 1st time bangga ade lemak=.= korang ade? xde aku kisah ape haha.
ok bye ^_^v



No comments: