klik secara gumpalan please

Saturday, June 4, 2011

kekecewaan bukan diminta tapi adalh ujian :)


Manusia berhak memilih apa yang terbaik untuk diri mereka seperti juga pasangan hidup.
Tapi tipu lah kan ati xsakit bile orang yang betul2 kita sayng ilang camtu.. dan lastly dapt tahu die ade teman baru aiyak! Pedih deyh! Tapi its ok, xdelah kejam nak pegi bomoh minta putuskan dan wat benda pelik2 mak bapak xajar lah. Dan dalam ajaran ISLAM jelas menyatakan HARAM! Tapi aku hanya manusia biase yang hanya mampu merancang..
juz nak lepaskan rase hiba dan kesetiaan saye hanyalah sia2 ternyata segalanya adalah mimpi ngeri. Tapi sian gak kat mak aku yang mengalir air mata apabila aku kecewa. How dare u made my mom sad! Haha. Padahal salh aku sendiri J..
mak jagn sedih ye.. sebab dugaan yang mak tanggung jauh lagi lebar dari saya yang xseberapa.. mak jangan risaw sebab even RAYA tahun ni saya akan seperti tahun lepas dan xmungkin saya HAPPY tapi saye akan sentiasa buat mak tersenyum. Saya sedar hanya mak lah yang akan ada saat air mata saya jatuh kerana kecewa. Dan keegooan saye..ye aku memang ego tapi kalau yang betul2 sayang dan sabar akan tahu siapa aku. Kadang2 bertahun2 kau kenal aku pun ko xkan fham sebab aku sendri xfham aku camne.tapi yang aku tahu sekali aku sayang dan itu adalah selamanya..  tidak pernah ku minta menjadi manusia begini dan kuat meronta2 untuk menyempurnakan hasratku.. sorry ye J
aku  sedari aku memang tidak perfek! Tapi aku perlukan seseorang untuk menyempurnakan diri aku..  dan bukan mengubah siapa NURHIDAYATI BT MOHD PIAH .. kalau kau memberikan aku cahaya yang benar xkan sesekali aku memadamkan sinar itu. Tapi sekali kau memberi aku racun aku akan mati bersama perasaan yang aku sering pertahankan..
sebagai manusia sering melakukan kesilapankan?
Takpelah doa aku kau bahagia bersamanya sehingga akhir hayatmu J..
Tidak aku harap kau datang lagi.. kerana bukan tamparan dah ni tapi macam penerajang je ni hik J but dun worry my pray always at ur side.. aku akan cepat2 padamkan secepat mungkin and hope semua dapat tolong aku yang sangt lemah.. adoii, penat aku keje semgat2 nak wat surprise tapi xdaptlah maklumlah die selalu wat surprise kat aku.. eppp! Tapi tu dlu.. dan ni “surprise” yang aku harap terakhir dan xnk lah surprise sangt silap mati sakit jantung J mati lak..hihihihih
betulkan kadang2 aku terfikir manusia yang setia pun xleh lari dari hakikat apabila kasih sayng yang lain mudah saje berputik apabila kite kecewa.. tapi satu hakikat yang kita tidak sedari.. kadang2 perasaan begitu akan membuatkan kite terumbang –ambing apbila satu saat kite jauh.. tapi no worries lah sebab dekat KOT! Suka lak bila orang yang PERNAh kita sayng bahgia.. so now no reason untuk aku menanti.. dah 3malam air mata jadi peneman setia aku.. dah xlarat, dan aku yang wat keputusan.. xde salah dari pihak die kalau sudah ade yang cinta juz aku harap.. biar kekal dan dua2 saling bertolak ansur.. àcam bagus je aku kan haha!

Mood: serius 5min tuk xplain yang bawah ni
Kadang2 kita manusia yang sangt lemah. Sedari aku hanya menumpang kasih yang kadang2 kite xsedari ikhlas kah kasih itu untukku..ngeeeee.. xpelah yang penting die bahagia. Biar aku simpan sikit kenangan ini..
Tapi terkilan apabila die pegang pada satu yang memakan perasaanku iaitu..
Akan menungguku.. dan kenapa tak beritahu aku kalau dah temui yang lain? Takdelah aku terkilan sangt. Tapi jgn risaw memang xsalh pun sebab kau berhak menentukan kehidupan kau mungkin saat kau dah jatuh cintan tu time xamkan jgn risaw aku positif je ni sebab kau xnak aku gagal.thanks dude!
Doa2 aku terus Berjaya ok. Aku akan buktikan aku juga akan Berjaya sebagaimana kau boleh beryaya.. thanks for da memories and sume2 tu.. aku xkan kalah dengan kekecewaan aku..
Yang aku tahu aku penat SETIA..aku penat dan aku xsangka ni yang aku dapat ..
Aku xkan tunding pada sape2 tapi aku hanya mahu terus berusaha doakan yang terbaik
Oklah dah malm plak nak tdo. Warghhh!
Ilang dah perasaan ini..
Kejayaan akan tercipta dari diri sendri bukan berharap kat orang lain..
Bos aku penah cakap aku akan bejaya sebab positif yang ALLAH anugerahkan padaku..
Thanks! Bos, kau telah menyedarikan aku.. ALHAMDULLIAH kau ciptakan aku setabah ini..walaupun kadang2 aku rasa mahu rebah dan jatuh.. cinta kau berikan padaku juga bukan berhenti disini tapi banyak lagi cinta yang KAU berikan padaku..
Walaupun lambat aku sedari tapi kau bukakanya untukku makaseh and nyte sume ! J
Daaaaaaaaaaaaaaa~


No comments: