klik secara gumpalan please

Tuesday, June 11, 2013

fever and teraphy


assalamualaikum.
harini dengan lafaz "alhamdulillah" aku abes 1st test, oh jangan gumbira sangatlah. ade 6 lagi menanti. ~(!,!~)

semester ni aku akan menghadap 7paypers final and 5paypers more to my core course. mmg OMG fenat-fenat belajaq-belajaq tak masuk-masuk. rasa macam nak amik buku semua2 rebus pastu telan. oh bangang abadi.


so mmg 2-3weeks ni mmg "exam fever" berlangsung dengan harapan "lulus semua subjek". dah takde dah nak target macam gempaq-gempaq dengan situasi genting sekrang ni.

 hikut hati ni. mmg malas triples, stress bergumpal, penat pulak bertingkat-tingkat at last bila study tu mulalah rasa nak muntah pening mabuk kepala panas rasa nak pitam sebabnya? "study last minit.


tapi takpe, selagi tak masuk dewan peksa still ada masa just study so ofcourse i'm stresssss tahap unta

oh i need teraphy!

1st , aku suke amik posisi dalam keadaan sejuk dan dah mandi dan selalunya aku tak boleh makan kenyang-kenyang b4 study sebab aku cepat mengantuk. bak kate pepatah.

"dimana mata terpejam disitu ada mimpi" muehehe. so sape ade macam penyakit macam aku. dun ever makan secare pukal masuk kedalam perut sebab nnt baru bukak buku. mate dah macam kena plaster plus mulut menguap macam boya lapau. *burukk nau tu. so sebelum nk mula belaja baca lah paling kurang pun "bismillah" semoga dipermudahkan kannn.
so after that, aku suka amik lajak 5-10min untuk amik mood nk study. aku suka melukis. lalala. buruk belakang cerita janji aku happy muehehe


oh mr professor! gumpalnya awok punye misai. HAHA!
haa satu lagi habit akuu. aku mmg suka gile tulis kate-kate semangt untuk diri sendiri .kadang-kadang berulang-ulang ni semua adalah berkaitan dengan "mind set" and jugak psycolgy.*entah betol tak aku eja. muehehe. ni semua sebab aku ni kadang-kadang lupe and more for myself notes.
ni adalah feveret aku. my "simplest bagpack" before after exam. ok , aku mmg ade habit, aku tak suke org usik barang-barang aku. nnt mesti aku marah. nampak tak beg bulu kuning yang cute tu aku beli kat "DAISO" alah yang dekat AEON tu melambak. kaler pun girlish uolss. muehehe.(rm5.00)



nah amik kau. air segelen hakhak. bak kate mak den,  "gemuk air"
Aku dan air mmg akrab nau sampai takleh dipisahkan. euw ayat kau ton.

musim exam ni. mmg banyak cikadak tawuk. nak wangi-wangi je. konon amik mood belajaq. yelah macam "aroma terapy" lah gamaknya. aku suke bau IMARI SEDUCTION by AVON ni. mak aku beli dah lame. tapi aku sayang nak pakai sebab mai aku belikan ,so jadi erk sayannnggg!


aku suke bace majalah. so sebelum dan after belajaq aku suke giler belek majalah  dan berangan.dah kenapa berangan? oh minat aku.takde kena mengena kan. hikhik
tu salah satu terapi gak dan aku happy taw. hihihi


pastu dengan lafaz bismillah. just let ALLAH do HIS work. dengan rasa rendah hati aku happy dengan tiap perjalanan hidup aku dan jatuh bangun aku, apatah lagi susah senang aku *hambik ayat nak hyperbola aje*
then just say THANK YOU, pada semua-semua yang ada when up side down saya.
just let me begin with new and end it with happiness. in sha ALLAH.




don't give up,
don't give in,
don't l let the fear,
& negetivity win

p.s:: doakan budak exam fever ni berjaya dalam hidup ye.. tq to ika my bestiest yang sponser her laptop. so dapatlah hupdate sikit-skit hoho..
untuk elakkan bangang abadi dan berkekalan jangan lupe study and berdoa supaya dipermudahkan.
hikhik. selamat maju jaya kawan-kawan. weeeeeeeeeeeeeeeeeeee~
 best regards:

MADO. hikkk






No comments: