klik secara gumpalan please

Tuesday, April 2, 2013

saya adalah perempuan

perempuan. apekah?
bukan alien, bukan tahyul ataupun toyol. mak jemah? yeah! she is the wondrgirl walaupun ada halkum. wu wu wu wu

saya perempuan. bukti? saya ada suara yang halus #operation maybe?
saya takde halkum #dah tekan kedalam anak tekak mungkin?
saya ada kulit yang halus . booooo. tipu ;p

ok, saye perempuan.
walaupun nada saya keras macam lelaki.
saya perempuan walaupun saye suke bermuka sinis ;p
saya perempuan sebab saya suke amik gambo sendiri pakai fon kamera -,-"#fakta!

tipu lah if nama perempuan tapi tak suke SS dengan phone pinjam pastu kena pulak megapixel phone tu boleh kaver jerawat batu kat dahi kan ;p
#mungkin ramai tak sependapat#

tu lumrah fitrah dan bla-bla-bla as perempuan.
suke melawa, 
suke cantik suke semua-semua. dah nama pompuan uolss.

aku yang ganas pun teringin nk pakai kasut tggi berinci-inci. sebabnya? aku perempuan.

aku yang suke cakap terpekik-pekik pun suke pakai lipstik uolss. sebab? saye perempuan

fitrah perempuan,
seganas mana, seburuk mana, sejaat mana.
selalu memerlukan perlindungan dari tulang rusuknya.#suami maybe

kenapa? itu lah fitrah perempuan.
mulai pada hari ini,
saye mesti always remind myself. 
i,m  perempuan. wanita, adik manis jugak  kuikui
aku tengah belajar nk mendalami kelembutan menjadi wanita. untuk show off ka?
#uyoh cili mulut tawlah.

takde-takde, mmg tipu aku boleh selembut dan selentik rozita che wan. just nk be more like ladies after this. wow! sebab selama ni, aku asyik pakai jeans and snekers je. mak aku dah stat berletiaq tak berhenti-henti.
mungkin pasni boleh cakap dengan mak.
"saya perempuan mak. tak caye, mak pelis carikan calonnnak tawennn.:"> HAHAHAHA! mungkin proposel ni boleh diterima pakai? mungkin jugak mintak PANG dan pelempang? hahahhaa.
Now dah start merenyam nak beli "comsetics" tapi belum beli tggu lah duit masuk ye yop.
tapi, tapi, tapi,
aku melawa cantik sebab diri sendiri. hik nampak tak nawaitu kat situ. sebabnya "kecantikan adalah hak milik setiap insan." as long, aku happy, dan tak stress org duk ngata tak sudah-sudah.
"yop nape gemok nau?"
"yop, napa baju kau ketat?"
"yop, napa kau pakai kaler tdung dengan baju tak sama?"
HAHAHA, lagi best, awat muke hang buruk nau. grrrr. #gurau paling mintak ehemm. hahah
tapi takpe, takde niat nk balas balik pun. just now, aku dah tekad. sbagai prempuan mestilah berkaraktor sebagai perempuan. skit-skit kan. nnt dah lame praktis. jadilah wanita yang cantik dari tuturnya. cantik kerana sopannya. baik kerana budinya.
aku takdelah nk kisah sangat pun. org panggil kayu?
orang nk mara aku sebab aku tak reti senyum?
sebabnya aku tak reti senyum -.-" nampak sombong takpe, janji tak hipokrit. hikhik

nota lutut: jahanamlah duit pasni duk nk pegi melawa je. HAHAHAHHA!
sekrang boleh guna duit sendiri nnt dah kawen duit suami harus dikacau jua #tetibe kawin uolss. HAHAHA OK byep ;p


toilet je mampu tempat potoshoot. sebab I,M  not model untuk  dipertonton HAHA!
ok, that all~
::bila manusia start mengkritik. kita hanya tutup mulut dats way. what u give u get back kan. nnt ALLAH mesti balas balik. hiks~ ;p

gambo kaki::
hahahahaha, tq babai~



No comments: