klik secara gumpalan please

Thursday, February 28, 2013

kum-pul.

pisat-pisat mate londeh-londeh hidung
carik-carik hati.
lost 5min. cari GPS.

i,m back.
just remind myself, thats be ok. kot. *sigh
kepala diketuk-ketuk. *tingtong. bunyik jam loceng depan rumah.

tanda mengantuk. tidurlah dengan hidung yang tersumbat malam ni.

kummmm-puuulll sebanyak mane kekuatan.
benci itu, mulut puaka sendiri,
hati manis macam gula. nampak puaka, gula hilang dek bawak lari semut
oi semut gula aku!.
kau sombong. puaka dah amik segala kemanisan aku. biar aku bawa diri.

babai anje,

babai ucuk. LOL

sinilah bodo!. 
aku semut bukan bodoh.
meh sini semut sayang.
aku tak sayang kau LOL*sigh

berketak-ketak muka si polan menahan marah. at last? si polan menangis teresak-esak dengan harapan si gula kembali.
gula-gula kapas datang aummm manis tak gula ini? *tiru cerita semanis kurma*

TAK! 
*sigh* sebok je kau kepochi.
aku bukan kueh koci lah.
*sigh* muka lawa tapi pekak? 
pekak badak tu kau. LOL
muka kau macam badak.
LOL tak lawak. lalalalal~ tidur kumpul keping-keping hati menjadi satu agar gula menjadi pemanis bibir si angelina jolie.

::gula oh gula, 
kenapa lah kau manis?
manis tu sementara. 
tapi yang pahit akan kekal selamnya.



No comments: