klik secara gumpalan please

Friday, January 25, 2013

today upset sedikit(˘_˘")

assalamualaikum..
rasa macam down gilos lepas tengok senarai tampal result,
pastu tengok markah.
astagfirullahalazim (˘_˘")
tapi aku still bersyukur. tu je tahap aku dan rezeki aku.*kuakui belum 100% accept it*

sensitip-sensitip-sensitip. yes, thats me.. tapi dengan certain makhluk jeeee..
at last makan hati, telan hati, kunyah hati. at last hati mati.

so, dah tengok list-list orang berjaya,
cara die berjaya.
maybe after this, nak more alert, and kena pujuk hati to be more-more-more and more positif to move on..

peduli lah, sama semua org, mase depan aku, bukan org lain care pun.
aku tergolek ke, tersungkur ke, bukan org peedulik pun. aku just want to move on.
duduk senyap-senyap pastu, buat benda baik. tentu dibalas baik
ALLAh tu adil. DIA belum nak bagi aku berjaya kan. in sha ALLAH
::merepek sorang-sorang, dun care::

No comments: