klik secara gumpalan please

Tuesday, August 28, 2012

fact and hikmah :)

semua org ada ego..
semua org ada keras hati..
semua org ada keras kepala* hantuk kuat sikit*

tapi tak salah kan, kalau dah gaduh puas2 pastu mengalah kan?
tak salah kalau dah puas cari salah masing-masing lepas tu mintak maaf kan?
tak salah kalau tunjal2 dahi sendri pastu rasa sakit kan?
tak salah kalau dah penat nangis at last ketawa kan?

dan tak salah kan..
kalau dah diam sampai off fon dan tepon beribu juta kali.. pastu rasa rindu kan XD

jiwangnye aku..hakhak *pengsan*

tak gado, tak gengster
tak sensitip, tak sayang
tak menang, takde kalah
tak merajuk, takdelah pujuk
tak merepek, takde life~

lumrah hidup kan?
tapi memang betul lah kalau laki ego kan, bila die ngaku kelemahan die dan say sorryy \(T,T)/die tu... errrrrrrrrrrrrrrr...
sangat comel \(^,^\)weeeeeeeeeeeeeeeeeeee~
ok bye~*blushing 3o inci*

p/s:

kan? ^^,

dan ini
|
|
v

doakan aku yang terbaik ye :)

aminnn ya rabbb..

nota kecilku::
wahai insan yang telah ALLAH temukan denganku, 
dari kawan, menjadi teman, dari teman menjadi sahabat, dan dari sahabat mejadi pendamping, *insyaALLAH*
tidak kita diciptakan untuk menjadi sempurna, tetapi lahirnya kita, temunya kita adalah untuk mengisi kekurangan antara satu sama lain..
berbezanya kita adalah untuk mempelajari sesuatu yang mungkin aku tak mengerti apa duniamu.. dan apa pula cerita hidupku..
tapi aku percaya, ada cerita yang kita tak megerti apa yang telah  ALLAH aturkan untuk kita..
dan aku percaya,
kau adalah sesuatu yang aku teringin nak tahu sehingga satu waktu aku bertemu denganmu :)
someday:)

::sayang sampai ke syurga*doakan yang terbaik* :)
**pergh! jiwangnya*tido laju2*

No comments: