klik secara gumpalan please

Tuesday, March 20, 2012

aku pencurik :)

sebelum mencurik aku nk bagi salam dlu assalamualaikum :)
salam sejahtera satu malaysia..
sebelum saye ditahan kerana kesalahan mencuri..
izinkan saya menulis sepatah due kata.
biar sampai tak terkata-kata..

saya mintak maaf sangat-sangat..sebab mencuri tanpa kesedaran bersama. oh maafkan saye :")
saye xsedar kecurian ni menyebabkan awak perasan. nampak sangat anda stalker saye kan? hakhak..
menyampah pulak aku bersaya awk. rasa cam kesupanan dan kesusilaan lak :")

actually, aritu aku tertarik dengan ikon semulajadi.yang dibuat secara manual..
pastu aku curiklah. dekat wall somebody.. eleh bukan kena tangkap pun :")
tak curik SHARE je.hakhak

paste lah sepatah due ikon curik tu. tanda kemaafan.. hekhek"
┐('⌣'┐) (┌'⌣')┌ goyang2 ┐('⌣'┐) (┌'⌣')┌   ┐('⌣'┐) (┌'⌣')┌ goyang2 ┐('⌣'┐) (┌'⌣')┌

~(‾▿‾~)wengg~(‾▿‾)~wengg(~‾▿‾)~

~(-_-~)

dan ada lagi ikon yang aku salah buat :P
mlas nk paste..sebab owner perasaan aku punye kesilapan.*kan dah malu*
so, mintak maaf secare offically ni taw..
mmg anda lah penskodeng terbaik aku..thanks~

sorry ye.. sharing is caring kan. hekhek
ank kuda berjalan kengkang,
oklah nak ucapkan selamt petang 
pada sumer..weeeeeeeeeeeeee~
kalau sape nk curik pun ok je..
sebab sharing is caring..~ngeh-ngeh-ngeh~

^.^V chow~


No comments: