klik secara gumpalan please

Monday, February 20, 2012

terima kasih kawan. go away hatters~ :D

assalamualaikum.. heee~
ni namenye post spontan. hekhek~
arini dapat on9 kejap. sambil melepak-lepak bersama teman senget-benget aku.
sambil mencari bahan untuk buat buku skrap adik aku nak spm. xtahulah sape yang nak exam sebenarnya.
die exam aku pulak pulun cet~
tak ape-tak ape. walaupun aku bengis dengan adik aku. suara aku kalau bercakap dengan adik aku mmg macam petir gamaknya. pastu melantun-lantun*baran lah katekan. aku xtipu. dats me~
but aku xdelah kejam mane nk marah tak tentu pasal kan? macam org meroyan plak: :P
so bile aku tgok terkial-kial budak banyak mulut ni pulun  buat dengan ayah aku yang umo lebih sepruh abad, kesian pulak~al-maklumlah dia jadi pengerusi pada kelab ape ntah?. pastu, aku nk explain pun taw ar. just go through jelah. hakhak*aku pun xjelas kelab ape. just buat ape yang die nak je ni hek~
then,aku pun dengn rela hati mengoffer diri nak tolong*baik kan? hakhak

pastu, aku buat ar. fully tu. ehem-ehem. **rajin wook~
tengah-tengah aku menaip wat keje skit-sikit ni. si kawan aku dah mention *tahan mata sebab dah lame xborak dengan aku* how sweet kau kan? sweet lettuw. hakhak.
but thanks sebab still concern pasal perkembangn aku. yeay!. kau tggu aku dekat 4minggu tuh. gagah  kau kan? pasni aku mintak tggu 4tahun plak. biar kau tggu sampai bersawang. hak-hak.
btw thanks~ 4 being my friends
dan sekrang kau tertido.. macam biaselah kan? * kepala dah paking atas meja jari tinggal kat kibod~ tertido time tengah on9. sape lagi kalau bukan kau kan? hakhak~ but its ok. kau tggu aku lame  kan? so ape salahnye tggu kau tertido walaupun time kau dah bangun aku dah tertdo xpun dah offline heee~
terima kasih banyak-banyak sebab rajin lepak dan merepek dengan aku hihihih~ :D
haaaa, kepada awak-awak yang jadi stalker aku lupekanlah niat xberapa baik tu. nak cari salah aku konon, kenapa nak bagitaw kelemahan aku satu dunia ke? xberbaloi pun hikhik~
kau ingt aku retis~ hoh~..~ aku xkaya pun duit pun xde apa lagi harta. nk wat tebusan pun xberbaloi. *-*
kepada mereka yang aku agak dingin tu..
dah taw aku ni kurang ajar dan xseronok kau nak menaip dengan aku. buat ape semak-semak nak cari pasal dengan aku. tu butang remove tu ade. delete je.. tetibe pm kate aku emo.? ekkkk. aku ker kau yang emo wahai manusia keldai??. *haa kan dah terkena keldai* bengang betol aku.~..~" sebabnya, kadang-kadang aku menyampah cara kau nak berguraw. hakhak~
bergurau bajet kau charming sangat. dan menampak kan ke innocent kau tu hakhak. xpun menampak kan kau ni macam alim ulama' perfect! padahal, dalam kosong. just nak menunjuk-nunjuk.hak tuih! tak payahlah. kemaen lagi kau kan? bile dah kena rejek tu. kemaen lagi nak membodoh-bodohkan aku.
oii kau salah org lah. aku bole nampak perangai sebnar kau dekat celah tu.hakhak~ aku geli* muntah kaler hijau*
dan aku xsuke nak pm dengan kau. tu je. semak-samak . hikhik *jujur kan? so? jgn tnye lagilah ape aku cuba sampaikan. heeeee~

tak payah nak tunjuk concern dengan aku. "bersaya awak" dengan aku bagai~.^.^ pastu cakap sayang aku.puih!*gelimat tahap lembu bertanduk lapan~
lepas tu bila aku xleh blah dengan kau.senang cerita aku reject xmo kawan dengn kau,  sepantas kilat kau nak tukar jadi "kau aku" plak? pastu nak hangin satu badan segala angin lah kau nak keluarkan dengan aku.hohoho~aku xde hal~ tapi, ape kejadahnye mereka ni. cakap serupa nepal kilang depan rumah aku tu haaa. hikhik.. bosan mak wokk~ mentang-mentang aku ni single mingle sukahati kau je nak paksa-paksa aku, ikut cara kaul. sepak kang. grrrrr~ acctually xdelah aku emosi mase naip ni. just, suruh mereka-mereka berfikir matang. +.+
aku yang tak bape matang ni pun boleh pikir waras, baik kau orang pikir bebetol. hoho~
golongan-golongn macam ni.. adelah mereka yang sentiasa berubah pendirian. situ kate sayang-sane kate cinta sinun kate rindu.. hakhak~
kau simpan je kasih sayang kau tu. aku xmo. hoho*xdelah riak just kasih sayang yang bebetol adalah dari hati yang ikhlas. bukan merata-rata kate sayng semua kau nak sayang at last, sayang kau sebut tu xde nilai. just untuk tunjuk konon kau sangat baik hati. hak tuih! simpan lah sayang kau dalam peti besi ye.. heeee~
one more think, pengalaman mengajar aku lebih matang. dan xde sape berhak nak mengubah cara aku. rasa selesa, nk kawan just go through~
rasa semak xpayah nak bajet baik.depan kemaen supan belakang mengutuk aku bersepah tanduk 18 hakhak~
haaa~ satu lagi kepada kawan yang suke membuat cerita. tak kisah lah benar atau tak.. buatlah selagi tu dapat mempuas kan hati anda. tahniah lah.
tapi sebagai manusia biasa. aku xlari dari buat kesilapan. tapi, i,m proud to be myself :d heee~
kalau dulu mungkin aku takut~..~
kalau sekrang, aku hanya berpegang kepada hukuman Allah dari hukuman manusia:D heeeee~
mmg betul bile kita ada ilmu.. kita sendiri akan sedar hakiki dan hakikat. yeah~ ayat dah macam ustazah.  ngeh-ngeh

post kali ni saje-saje. je.
terima kasih kawan,
pada yang xsuka aku. aku xpernah mintak pun kau orang suka aku. tapi mintak org untuk menghormati org sebagai mane diri mereka thanks~
ps: merapu, tetapi ada isinya. heeee~
jgn buang masa menuggu bintang jatuh keriba.
tetapi
gapai lah bintang di depan mata.*pahamlah sendiri :D
^.^V chow~

No comments: