klik secara gumpalan please

Thursday, December 22, 2011

TERBUKTI PLATIPUS DENGAN KUIH TALAM ADALAH SAMA:)

Assalamualaikum.
Salam berbulu kepada blogger ok~
Heeeee. Sumpah arini sangt berbulu dengr org cerite pasal skandel. One word I want to say!
Bedow~(BODOH sebenarnya. Tapi bagi ayat comel skit) grrrrrrrrr~
Berbulu kat telinger, kat kaki lebih-lebih lagi kat hati.
Ah pedulik ar. Ko baik cane pun aku xsuke. Ko pakai tudung lilit ke kain skrt koyak Nampak segala bulu kaki ko yg comel tu ke, ko kacak macam kpop artist. Ke aku pedulik hape. Wek! Siriyes~ berbulu gak..
Payah sangat ke ko nak setia wahai mak non dan pak enon oiii~ mmg lah korang berhak pilih. Tapi certry ko kat tempat budak tu??eeeeeeeeeee. selekeh perangai korang-korang ni. seganas-ganas aku. No way~ kalau aku xsuke ko mmg aku cakap aku xleh accept ko,. Sebab xde hati. Aku xnk lah jadi selfish~ main-mainkan perasaan org. kejam taw x. biarlah ayat aku pedas sampai kat ulu jantung ko. Sebab aku xnak jadi depan cam platypus belakng cam cipan. Senang cerite cam kuih talam. Muka kau ade talam dan berbalam-balam. Perangai gitu lagi lah mintak kena penyek dengn penampaq~ (aku xemosi pun juz ayat kencang sikit) nge~ tapi aku siriyes ok~
Ade yg kate, mase muda nil ah nak enjoy!! Kepala hotak ko enjoy yg dimaksudkan bukan ko leh tukar-tukar ikot dan ko je. Kalau x leh nk setia. Tak payah nak ayt bunga-bunga sangtlah yg ko akan setia sampai mati. Hoh! T-T cam romeo ngn JULIET tu. Korang layak jadi ROMEO dan pisau jilit je. Ok titik! ^-^ kalau rase nk enjoy sangt, xpyhlah ko cakap nk setia bagai, ko cakap nak kawan ngn die sudahlah teman tapi mesra. Hang out same-same. So xdelah ade yg sakit jiwa biler ko nk bercinta dengn org lain .grrrr bunguks~
Yelah. Konon kaulah paling bahagia. Wadehek.. ni baik laki baik pompuan. Ko baget ko lawa sangt ke? Ensem sangt ker? Wah! Ko mmg untung sebab ade hikmah kot ALLAH ciptakan ko camtu. Tapi jgn lupe diri beb! Nnt korang dah tua. Org ngta jgn tinger ko plak berbulu. Sekali kena simbah asid baru taw. Heeeeeee~
Aku bukan nk kate ape. Kalau andai ko xleh nk setia dan TERingin nk pilih yg terbaik. Xpayh lah ko nk jnji POM PAM PAM! Laut segala ko nk redah tuk cinta. Bla~ bla~ bla~ Mmg ayat ko geli tahap unta beranak lapan yang ko akan setia dgn ayat bunga oh bunga. Layu kot bunga tu. Xpun satu lagi cerite selalu jadi kat pompuan. Ko xpyah nk jadi ayu sngat sangtlah. Konon ko putri dari kayangan nk kaver-kaver comel konon akn setia padahl belakang spare tyre mmg banyak. Fuh! Kalau korang LADIES AND GENTLEMENT terus terang sudah lah. Eeeeeeeeeeee. Tak payh nk cari alasan lu perfect sangat der! Sekali wa libas depan belakng baru taw. Sumpah aku menyampah. Pastu dah KANTOI!! MUKA CAM DAH XCUKUP darah nk mengalir dalam badan ko tu kan? cam siot je. Hohoho ,ase tu baru nk mintak nasihat bagai. Oh! Ko dah terlambat simpan jelah. Pastu air mata ko tu. Pegi tadah wat siram pokok bunga depan rumah ko tu. Hoho ^.^v
So ke pada sume-sume ko pikirlah betul-betul. Xpayh nk baget jage hati sangat lah xbest langsung kot. Terus –terang adalh yg terbaik. Sebab kalau ko rase die yg terbaik sume-sume one day ko idup dengn die xdelah kes cerai-berai ank ko terus kat pusat kebajikan sane. Mmg mak bapak xgune lah gamaknye. T-T jauh aku piker sampai ank-ank dah ni. HAHAHAH!
Haish! Geram aku. Satu lagi if die xleh terime ko. Belajar lah terime hakikat ok. Jgn nk bunuh diri sangt lah. Kalau ko nak tempah neraka tu awal-awl dipersilakan lah. tapi Aku xkisah, kalau ko nangis cam org sawan sekali pun. Mungkin dat way leh wat ko kuat balik dats ok. Juz ko jgn nk give up sangt kawan-kawan kan ade. Mane taw jodh ko ngn kawan baik ko sndri mne nk taw kan? ^-^(mood: gatal) ekekkekeke.. So pikir-pikrkan lah
Bila kite menangis is the best way to make the life easy~.ngeeeeeeee~yalah pedih beb! Bongok kan? Akakaka. Kalau sape rase berbulu aku nye post kali ni. aku xkisah pun. Juz 4 remind kat diri aku dan semua kot. Jgn ko nk cakp bahasa melambangkan bangsa. Dats not rite. Ade time kite kena kejam gak ayat. Yg penting hati kan? Kalau bahse ko cantik ade bunga kembang semangkuk pun hati ko hitam berkeleladak cam bontot kuali ko lupekan ajelah. Poyo~ hihihih yg penting be yourself!
Oklah cukup ok . kang ade lak yg makn cuka rase manis lak kang. Ngeee~
Ok pesan dari penaja. JANGAN DEPAN CAM PLATIPUS BELAKANG CAM TENUK. KUIH TALAM TU SEDAP KALAU MAKN. Tapi peragai macam KUIH TALAM MMG XBAGUS LANGSUG OK~
Ok selamt membaca. Adios~
Salah silap harap maaf,eh, ade salh ke? Pedulik hape aku, haaaaaaaaaaaaaa~
Selamt pollow ^-^V
p/s: Kadang-kadang naip cam bangla. Sebab otak bercabang 18 sekian(merapu)#$%^&*()