klik secara gumpalan please

Friday, December 23, 2011

bile aku dah ranapkan lagu 150juta lemen. ^.^


Assalamualaiikum. Hye yok~ mood ceria giler heeeee~~~ 
Lame xhupdate. Bosan tahap tenuk menyanyi dalm toilet. Al-maklumlah si berokBAND ni xbagi makan. Ngeeee~ budget LARIK laju sangt xdan nak KEJAR T-T
So now, hari ni aku baru bole hupdate sume cerite sepanjang aku xon9. Rindu dengn BLOG. Readers and sume-sume( tetibe ayat macam manis kan?) ekekeke :P
BTW. Kali ni aku nak post sumting. Heeeeeeeeeeeeeeee~ (blushing~)
Aku nak syok sendrik jap bole kan? #-# 
ayat aku ,baget cam xbiase je syok sendrik kan? ekekke :P
Ok kali ni aku nk baget!! Bukan budget 2011 taw T-T.
Ni haaa. Mase xon9 hari tu. Aku xtaw nak buat hape kan? so aku lenjan dak IPIT sampai lebam. HOHOHOH!
Bosan cam org giller. Yelah dahlah jadi penggur TERHORMAT kan? so macam ni lah gamaknye idup aku. Huhuhu T-T
So aku punye bosan maha dahsyat. Aku pun wat lah sumting luar jangkaan. Aku rakam sore sndri tetibe T-T
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~ malunye aku X_X
Tapi syok gak taw. HAha. Aku dengr balik kan? pastu aku cakap. Buruk gak sore aku. Aku ingat sore aku sedap. Rupenye jangkaan aku meleset! HAhAhAHA. Weyh. Aku perasan  saje-saje je. Aku tipu je. Mne ade sore aku sedap. Aku saje nak sedapkan HAti lah. T-T
Jgn nak menyampah sangat aku puji diri sendri ,kejap je pun T-T
Ok-ok sambung, aku punye excited kan? aku pun sing lah lagu ni..
150juta kali. Nak taw kenape? Sebab lagu ni paling senang. Ekekeke :P
Actually, IPIT (gitar merangkap GAMBUS)^.^ aku xsihat sangat. tuning still lari. Sebab TUNER dah ilang lom beli lagi. ^.^V
Then,bunyik sore aku pun tuning lari gak. Pitching aku men redah xde lampu merah bagai~~ sebab dah dari azali mmg camni.T-T aku dah try nk kepit-kepit sore tapi xbole lah. T-T kuar gak yg keras tu ><, haisssh! Xsyok betol..

Actually this song for syok sndrik.
Aku salah sorang Fan Fyna JAMAL> 
So-so kepada yg minat FYNA jAMAL pliss. Dun mara-mara ye. Aku suke-suke je.
Sore aku mmg rabak pun sebab aku bukan ARTIS ataw pun betis~ so korang jgn lah mara aku jahnmkan lagu ni ^.^ maceh ~~
So pastu aku dengn azam nak kaver lagu yg dah rosak ni..
Aku pun bajet-bujetlah wat wat video comel-comel hope sore aku comel gak T-T
Tapi aku hanya mampu jadi cucu cHOMIL je (name atok saye ok ) 
Tenks~ yg sudi mendengr. Ok bai. Tinggalkan video ~ away laju-laju!




Banyak lirik yg salah. Sebab ntah?? Aku pun xsure. Yg aku taw. Cam nk gelak je  sory, aku sorang yg senang nk tergelak dan marah pada satu mase. So-so abaikan yg triple merepek tu HOKE :)
 sebab aku bukan ARTIST  mahupun RETIS xpun BETIS! heee~
Ngeeee~ 
juz nk have fun:)
so pada yng nk ajak wat BAND ghazal xpun, dondang sayang leh jmput aku yg xseberape ni. akakakaka :P
sumpah bosan giler kan? so jadilah gini. huhuhu
jgn amik kisah ape aku type. ok. heee~

Adios~ tenks chow~

p/s: ni hanya nk syok sendirik. bosan sangat-sangat. hihihi
^.^V tenks pollow~ 

tepek muke xmandi time sing lagu ni... saje semak-semak. heeee~ bai






1 comment:

eLy said...

senget si dayah ni.. hahaha