klik secara gumpalan please

Saturday, August 27, 2011

mata mengrabun

hye! (^.^V).. weee~ (sambil dengar lagu raye. nk raye dah heee;)
arini juz nk mention..merapu.. merapu.. merapu dan terus merapu.! hek!
ok kejap2 . nak beri salam....@_@


assalamualaikum. (sambil wat ^.^V dengn muke cute!(minah ni kuat perasan!)


ok-ok entri ni juz pendek je~so-so tlonglah bace ye plissshhh :P
so macam biaselah kan. kna gedik2 dan perasaan dlu kan sebelum mulakan entry?
hoho(supan2 gelak ni)


arini juz nk story. jenis2 spec (cermin mate) yang aku dah pakai ?=.="

hahaha~ 
ni namenye entry xde idea! ngeeeee~


alah tapi nk hupdate jugaklah boleh kan? xboleh pun aku nk jugak! hehe
(memang telah dilahirkan tahilalat kat belakng tengkuk so degil itu indah! heee~:P


so nk semak-semak kan pic aku kat sini hoke ~ 




ni adalah spec pertama haku stat pakai tingkatan bape xingat =.=" 
aku rabun dekat oke~ (seyes rabun cam nenek-nenek)
tapi disebabkan malu aku xpakai pun =.="
so terpakselah time tu aku mentengok dan mentulis dengn jarak yg sangt dekat! (OMG! but syukur taw still bole melihat dengn pinjman dari ALLAH (alhamdulilah)
tapi xpe nenek ni HOT ! heee(perasaan lagi lak :P)
p/s: semak kat belakang tu abaikanlah ek :P




yang ni plak mase zaman muda-muda wat diploma dlu ok :)
time ni selebet-selebet jugak ready nk pegi class.hee posing2 dulu sementra tggu roomate aku pakai mascara bagai nk pegi kelas =.=" ngeeee
<sekarang pun muda lagi ok >
disebabkan xde kje berposing lah dlu kan ngeeee :P







ok. yang ni spec time aku masuk belajar mase awl2 sem sebenarnye. 
tapi aku used balik and tambah power O.o"
al-maklumlah umur makin meninggkat so, mate makin mengrabun 
(sekali lagi aku still bersyukur sebab xbuta=.=")
aku snap gune WC laptop je. time ni busuk xmndi lagi.
so sarunglah ape yg ade then "snap" mudahkan? weeee~
(idung aku boolart. hek. )
ni pic latest aku. muke dewasa konon. 


yang bawah ni. spec aku time aku gedik! haha.
saje wat semak-semak kan. ^.^V (jgn mara ye)


p/s: ok lah nk abis dah ni. so aku still nk buat saranan kat korang, if korang xmo rugikan spec yg korang ade tanpa membayar lebih korang watlah saranan yang aku lakukan! (wajib buat ok.heeee!)
korang paki je spec yg korang ade. secare dauble pastu leh mauk GROUP "BUDAKACAMATA" ok kan ? weee bawah adelah demostrasinye! wajib BUAT ok~ hek


haha. sudah giler! time ni. so renungkan2 ok..
oklah nk masak dlu utk berbuka.. :)


selamat bace-bace. ok lah bye tenks ye 
^.^v

2 comments: