klik secara gumpalan please

Sunday, October 17, 2010

maaf saye terpaksa tolak awk...;(((

asslamualaikum...dan selamt pagi.......<<<


xtdo lagi sebeb bila bace2 blog org teringat lah plak..blog ku yg sudah agak bersawang ini..tidak di datnagi oleh sesiapa kerana xupdate dan xde story  nak share..bukan ape..aku bukan penulis yang bagus..tpi wat2 bagus pun ok jgk kan??hehe
sebelum tuh..maaf ye encik nombor saye benci anda!
saya hanya suke encik huruf.........
encik nombor selalu buat saye keliru untuk pilih jawapan yang terbaik..encik huruf selalu beri saye idea untuk penyelesaian..
saye sllu careless sbb encik nombor..salah anda encik nombor! kerana terlalu leka dengan angkatan tentera encik nombor...kerana teralu banyak..angkanye..sampai kerana satu keciciran..mengakibatkan..segalanya rosak..sayalah tuh!..<<<
encik huruf banyak bantu saya..walaupun ade kesilapan..tpi still bole betulkan..huhu..sungguh sadis dan kejam encik nombor..
tapi makin kujauhi..no asyik merata2 seluruh life ni..plizzz..jauhkan diri encik nombor..makaseh..:)




p/s: bukan xske nombor..tpi xsuke nombor..maaf ye maths...kite xbole bersame...jgn cakp aku mencarut..sbab saye mmg dah sangt2 pening dengan angka...angka giliran dan kawasan2 yg sewaktu dengannya..sorry ye...:))


saya xsuke math..tpi saya suke cikgunye..amik berkat pun jadilah..hhuhuhu:))
makaseh..


fighting....:))
sleep tight..ZzZZzZZZZzzzz!

No comments: