klik secara gumpalan please

Tuesday, October 26, 2010

hikmah disebalik kejadian...

elo..elo..dan elooo..selamt sejahtera..:)
bukan nk merepek bukan nk mkn kerepek..bukan juga nk kna sumpit...juz nk said...
         WARrRGGhhhh!!!!
Fuh~q.P...aku sudah kembali normal..:)bhaginye rase....
tekanan yng melanda dah pegi tinggalkan aku bersama jeritan tadi...
kenape gle jerit kat cni..padahal xleh bunyik pun kan?
tpi nk jgk gtaw kat cini....tekanan datang bertubi2..peluh jatuh melorot2 dari segala tempat keluarnye peluh&lebey2 lagien.ketiak T_T...

final minggu depan..subjek 1st yang palina ku xbole blah adalah 
              OPTO!!damn~~~~~~~~~~~
mesti lgi poyo..apakah kejadahnye dengan opto?
apa yang aku mencarut..opto?apakah?mengapakah?haruskah?wajibkah..?
nilah subjek major paling payah dalam course ni..mmg vavi sungguh kerana aku bukan dari bidang ini dan xdlahirkan bijak.........nerd~B)
dan kaki study...sesungguhnya aku bukan dari manusia dan golongan2 yang otak nye saling kait mengait..waaaaa~tpi xmengapa..aku akan cuba..buka apa yang bole.....


yang xbole blah tuh..exam die dis monday..wadefuk lah..payah kot..xtaw nk bace ape.soalan die dah lah...physic dan segala2 hukum lah...apakah aku terpakse begini...


cool woman...<<
kalau fail..nk kawen je terus..O.o...
apa2 pun wish me luck...i love dis subjek sesungguhnya aku dilahirkan untuk amek course ni kan..:)


wink..wink...ape2 pun good luck kat aku k:)

No comments: