klik secara gumpalan please

Thursday, May 20, 2010

minah kilang seketika....

today..aku kan mimpi best tuh!!..bertemu dgn ank raja yang mane beliau lagi miskin dari aku..huk3...tapi pakej bapak muke ketat siot~gara2 mimpi yang xbasah itu..aku terlewat bangun!!
adeyh! jiwa aku memberontak seketika..hasrat kat hati nk aje memonteng dari keje bergaji rendah tuh..tapi nnt bonda aku mesti bebel dan sekali dilabel as a "kak bell"..hehehe..but dats gud' kalu xkomfem atitude aku lagi hancus..tapi xpelah..apeleh buat..ragam berumah tangga lah kowt??hehe..(mengarut seketika)

eh continue cite....haaa..tok pengetahuan sume aku ni dah dilabel as minah kilang..coz aku dah macam pekerja dah..nek bus kilang den tido sampai kilang..lepak kat kantin tido lgi..pas2 kol 8.30 a.m..aku akan masuk kje..korg bayangkan 6bulan aku jadi tepu cam2..lenguh urt saraf n urat kentut aku..huhuh..dalam dept pun ngantuk gak..aduss..

alamak!salah cite minah kilang lak..ni sebenarnye aku late bangun..gara2 mimipi yang xsudah2..at last aku tumpang bus kilang jiran kepada kilang aku..driver tuh kenal aku..huhuh nampak sangt..aku dah naik taraf as minah kilang sejati kan..sampai..driver pun kenal..gilak bapak selamber..heheh..feymes kan..kirenye aku ala2 pinjam aura af cam mawi lak.konon aura aku ni..lagi mantapz kot?hahaha(prasan)

tapikan ape yang aku nk sipul ketat2 kat sini..aku ni dah macam penduduk tetap bus..watever type of bus dah sebati dalam jiwa aku..xcaye tgok ni...
  1. umur 13-15(dok hostel..ujung minggu bus awam..)
  2. umur 16-17(xdok hostel dah)..ulang alik bus skola(TG name die..sellu gak hang up bus ni..hehe)
  3. umur 18-19(dok poly perlis..nek bus xpress)jenuh pungkuq aku..heee=)
  4. umur 20(minah kilang semtara..)(practical)hehehe...
korang tengok..aku dah buktikan sekali taw..heheh..sampai aku dah create satu lagu tok dirg..

bus mini..
dari pagi kau bangun..mencari rezki di kota..
pagi jua kau angkut manusia berbagai rupa..
xkiralah..kecik besar saiznya..kau tetap angkut macam biasa...

bus mini..
kau banyak berjasa pada semua..
hiruk pikuk dikota.
kerna ngauman mu yang melata..
disini bermula hidupmu yang gembira..
saat tibanya bus mini di sana
pasti engkau jadi pilihan dan rebutan..
namun..segalanya..
mereka siakan..tanpamu siapalah aku..tok menumpangmu...
hanya kamu..dihatiku..

kepada semua..crite ni membuatkan aku kagum kepada sape2 yang nek bus..pekerja bus..n sume2 yang related ngan bus..korng fikirlah..buat ape nk malu kan3?ok renung2kan dan selamt beramal...heeeeee~




No comments: